Friday, June 26, 2009

I just got laid off.

Awesome.

12 years with a company and they just let you go like you are nothing.

94 comments:

Bay said...

I've been trying to call you! Answer your damb phone.

Shannon said...

Oh my goodness, Nancy, I am so sorry!

Kymberli said...

Oh shit, Nancy! I'm so sorry. :o( Will you and your family be okay?

Peeveme said...

Shit. 100% empathy coming at ya.

~Chel~ said...

Oh shit!!! Nancy I'm sorry!!! My heart dropped when I saw this! :(

Dot said...

Holy Crap ! I am sorry to hear this shitty news !

uncomplicateme said...

Ugh, I'm so sorry!

Miss Tori said...

Ouch! That totally sucks!

Lisa said...

Are you serious? That is horrible!! I am so sorry. And the companies wonder why their employees are not more loyal???

projectkjetil said...

Well, shit. I'm so sorry Nancy!

emilythehopeless said...

i'm so sorry.. that is just incredibly unfair

Jill said...

oh no! I'm sorry!

Sarah R said...

Oh my God. I am so sorry! I hope it's only temporary....do you know???

*hugs*

Jen said...

Fuck. I'm not sure what else to say :(

Steph O. said...

I'm so sorry Nancy!

areyoukiddingme said...

Fu-u-uck. That totally sucks. However, I'm sure you are an incredible employee and people will be beating down your door soon.

What's wrong with companies? Why do they have to do that shit on a Friday and ruin your weekend? Monday would be a good day, so you could start your job search immediately.

:(

Liz said...

Holy shit. I am so sorry, Nancy.

Amanda said...

Holy shit! I am so sorry!!!

Kerry said...

That sucks!!! I'm so sorry!

Wordgirl said...

Oh Nancy.

I'm so so sorry to hear this. Fuck.


And I was going to taunt you with the news that G went to a Shellac concert last night...

I'm sorry Nancy.

XO

Pam

Morgan said...

That's fucked up if you ask me. What are your next steps? I'm so sorry Nancy...that's bullshit with this economy! I'm thinking about you girl! Keep us updated! We all love you!

((HUGS))

Jendeis said...

I am so sorry. What suckitude!

Mareike said...

Nancy, I love you. I'm so sorry about this latest stress to your life. WTF? I DO know that you will be fine and persevere but I can't help but think, "hasn't she had enough?"

Coco said...

Oh, Nancy! I'm so sorry!

Sarah said...

oh no! I'm sorry.

Birdee said...

Holy Shit, Damn Hun, I'm so sorry.

Kristin said...

Oh shit, Nancy...I am so sorry.

Io said...

Fuck.

Larissa said...

Nancy I am so sorry. I've been there, I know how you feel, so so so sorry!

bena03 said...

I'm so sorry Nancy

Ella said...

I am so sorry Nancy, that really sucks. :(

Lavender Luz said...

Oh, crap. I'm so sorry you have this to deal with, Nancy.

Thinking of you, and knowing are and will be OK.

Anonymous said...

I'm so sorry Nancy!
That sucks. Big time.
I got laid off several years ago--I know how much it sucks.
Hugs.
I know you are strong, but you have had way too much to deal with than one person should.

--Kristin

Mer said...

Well that just sucks, I'm very sorry.

Melody said...

F. I've been laid off too, and it's awful-- the sense of betrayal alone. I was never laid off w/kids to feed, though. I am so sorry.

Lauren said...

I am so sorry Nancy. I know it's a horrible feeling. I was laid off when the girls were 2 motnhs old. I was terrified.

I hope you are able to find something else ASAP. I can't believe they would do this after they had you running all over the fucking country

Jenera said...

That sucks more than anything! How freakin' lame.

Poltzie said...

oh Nancy, I'm SO sorry! What are you going to do? You are such a strong woman that I'm sure you will find something better in no time!
Fingers crossed - thinking about you lots and lots!

Misty Dawn said...

I am so sorry Nancy that sucks!

((((HUGS))))

Robin said...

No way. I'm so sorry.

Sara said...

Oh my goodness. You had no idea? That just sucks.
((hugs))

Melissa said...

i'm so frickin sorry! wtf? they just sent you on a business trip!! ugh!

AJ said...

That's crap! I am so sorry.

Photogrl said...

Crap. Shit.

SO unfair.

The Captain's Wife said...

Holy Shit...I am just waiting for that shoe to drop here. Our profession sucks ass. It is so easy to outsource us.

Did you at least get 12 weeks of severance? Makes for a nice summer...but a grim fall.

Sorry Nancy...

Erin said...

Oh bummer. I am so sorry. I hate that we are just numbers...I have been laid off before I even go back to work, I found out my job was eliminated as of Oct. 1.

We will survive though :)

jill said...

UGH! I'm so sorry to hear that. You are like the 3rd blogger than I read to get laid off lately (and I don't read that many). Sheesh - what crap. And you just went on that business trip too. Wow, I'm mad for you! Blah. Really hope you find something new that you love very quickly (if that's even the direction you are going to go).

C Lo said...

wow. I'm so sorry.

Christina said...

oh no! I'm so sorry. I hope you're able to find something else.

Mrslady1975 said...

Crap! Sorry to hear that. Bastards!

Katie said...

Needless to say, my jaw just hit the floor....holy hell hun.

Tara said...

Oh shit. Fuck this shit bites. So sorry to hear.

~*JaYmE*~ said...

Damn... I'm sorry Nancy. That fucking sucks.

Julie said...

Oh no! I'm so sorry. I hope that the recovery time for your foot is quick so you can get to looking for something else soon.

chicklet said...

WTF?

Christie said...

oh wow! i'm so sorry!!

calliope said...

oh fuck!
I am so so so sorry. so sorry. it sucks ass.

sharon said...

Sorry to hear this Nancy. I hope you and the family are ok.

Stacie said...

Aw, Nancy. That sucks monkey balls. I am so sorry!

Soapchick said...

I'm so sorry Nancy, that totally sucks!!!

mommybird said...

Wow, I guess nobody's safe in this stupid economy. I'm so sorry, I hope everything works out ok for you and your family. At the very least enjoy some time with your cute kids.

Seraphim said...

I'm so upset for you, can't imagine how you feel. Hugs (and wish i could do something useful!)

Mai said...

Dammit!! What the hell is going on?! It's SO time for you to have a break from this kind of fuckery..Im sorry Nancy!!

Jennifer said...

Holy Crap! I'm so sorry. I hope you find a new job soon. Did they at least give you a severance package. Man that sucks.

Emily said...

That totally sucks!! Sorry to hear that! :(

Geohde said...

Shit, Nancy.

Shit.

g

Beautiful Mess said...

OH NO! That's terrible! Lots of thoughts and prayers coming your way.
*HUGS*

sacredandscarred said...

Oh fuck. I'm really sorry to hear that, and that your loyalty over all those years means so little to them.

eden said...

That's fucked up. I hope you get a pay-off, for Christs sake. SO sorry mate. XOXOXO

Hollie said...

So sorry. What a terrible blow!

Charlotte said...

Hey Nancy,
I am so sorry. I understand what you are going through. I know, I know....but it really does get better eventually.

Charlotte said...

oh, and i forgot to add....that fucking sucks monkey ass!!!

Becca said...

Well that sucks big donkey balls.

Seriously.

So very, very sorry.

"The economy is getting better" my ass.

WISHING...HOPING...and PRAYING said...

HUGS!!!! you really have been through enough!

Lilith Silvermane said...

Nancy... So sorry to hear about that with everything else going on!

Stay strong... keep us informed on what you are doing

JamieD said...

"I'm sorry" seems so hollow.

It fucking sucks monkey balls.

You are a fantastic person and they are clearly idiots.

'Murgdan' said...

HOLY shit...I'm so sorry.

Kathy said...

WTF?!?!!?!

Emily said...

I think we live in the same town (C. Springs), so if I know what you are looking for in a job, I can keep my eyes open for you. I'm sure this totally sucks... :(

Jen said...

Uggh. I am so sorry this happened to you. And after 12 years? Major suckage.

Artblog said...

SHIT! Did you leave with some pay?

HUGS :(

amazingk8 said...

That sucks so much ass! And while I know that losing a job makes you fret over every single financial expenditure, I'm secretly (or not so secretly) glad that you were able to get fabulous cheek bones before you got laid off. It sucks but you look absolutely marvelous.

loribeth said...

Well, that sucks. :( I hope they are giving you a good severance package. Make sure you have a lawyer check it out so you get everything you're entitled to.

MMJ said...

Holy freaking cow! I'm so sorry to hear that. Please keep us posted.

Haasiegirl said...

Hey nancy remember me? I would love to hear from you.

trisha
www.momdot.com/blog

KimboSue said...

Damn that is terrible. ((HUGS))

Jules said...

Hey Nancy, I've been thinking about you and hope you are doing ok Give me a call if you get a chance!

Totally_Toni said...

I am so sorry to hear that Nancy.

April said...

OMG! I'm so sorry to hear that! That totally sucks Nancy!

Kirsten said...

As others have said, holy shit. What is up with this year??? I am so sorry. I just hope it brings bigger and better things your way. Soon.

Motel Manager said...

Man, that sucks. I got laid off during the Internet bubble (well, during the bursting of the bubble), and it is more than a bit horrifying/humiliating. That said, as trite as it sounds, you will find something better.

Screw them. They suck.

Shinejil said...

Shit! That totally sucks, Nancy. I'm so sorry.

Paz said...

Oh crap, I am so sorry!

My3sons said...

I'm so sorry Nancy. It's so hard when things like that happen. I just wanted you to know that I'm thinking about you.